Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

utorak, 13. srpnja 2010.

Sneak Peak


Billybob nam je dao prvu značku!Kao što znamo krajem ovog mjeseca će biti lansiranje.Izgleda da Klutzy nešto krade.U Slijedećem tjednu više informacija.

Broj komentara: 11:

  1. ZNAM STO JE TO MOZES TO VIDITI KAD IGRAŠ AQUA GRABBER TAJ RAK MI KRADE KUNE GRRRRR!

    OdgovoriIzbriši
  2. u onoj spilji gdije je ona riba ma dobro ja ću ti reći ovko

    1. odi igrati Aqua Grqbber

    2.igraj igru ne sa školjkama ne s bačvama

    3.kada si pokupio sve bačve odi u onu di je bila ona rupa sa ljeve strane

    4. lupi gore u krov malo ljievo gore morati pasti crvić

    5.uzmi ga

    6. s njime pokušaj uhvatiti onu ribu koja kruži Žutu

    7.onda odi u doljnju rupu s desne strane

    8. gor ti mora biti ona velika riba (crvena)

    9. daj joj ribu koju si uhvatio

    10. onda si uhvatio i veliku

    11. pusti je

    12. uđi u prolaz di je stajala velika riba

    13. odi dolje moraju ti biti dragulji

    14. uzmi ih ali pazi pojavit će se onaj rak i krasti i kune!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sada sam se sjetio.Onaj rak je pravi kradljivac.

    OdgovoriIzbriši
  4. da grrrr ah sad sam vidio koliko grešaka u pisanju!!!!! ej, a kažes ti meni kako da napravim svoj banner ili kako da stavim sliku a da ne kradem jer ono te niš nisam razumio ali ovako npr: 1. bla, bla,bla

    2.bla,bla,bla

    OdgovoriIzbriši
  5. ovako,svoj bamnner možeš napraviti sam. Idi na stranicu http://mybannermaker.com.I napraviš si banner po želji.

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala ti ti si najjjbolji prijatelj! bolji od bubala1 ocemo se naci u cp server klondike 15.7.2010. u a sta ja znam uglavnom cemo se naci taj dan moze?

    OdgovoriIzbriši
  7. može!Moj prijatelj ima točno 15.7.party.Na serveru
    Klondike,u Pahievom igloou u 14:00

    OdgovoriIzbriši
  8. a dali će on biti i na mapi njogov igloo?

    OdgovoriIzbriši