Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

petak, 9. srpnja 2010.

Došao je Music Jam Party i novi Penguin Mail.







Došao je Music Jam party!Odlično izgledaju sobe.Ima jedna besplatna stvar za nemembere.A to su slušalice.
Nalazi se u Cove.Evo i nekoliko slika.Za membere je u Backstagu besplatna majica.Ako biste htjeli ući u sve te sobe,morate imati pass (za membere). Gdje možete naći u štandovima u Ski Villageu i u Snof Fortsu.Na krovu Night Cluba (soba za membere)možete dobiti stari radio.Stigao je i novi Penguin Mail.Možete vidjeti jednu stranicu penguin maila.Odličan je Music Jam party!Napišite mi komentar da li Vam se sviđa Music Jam party.

Broj komentara: 6:

  1. Meni se party sviđa,ali je opet većina stvari za membere :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. IDEŠ party je odličan, ali (WAAAAAAH) većina stvari je za membere!

    OdgovoriIzbriši
  3. e mene si upoznao na partyu 9.7.2010 pa mogu či ti biti pomoćnik





    kikipa

    OdgovoriIzbriši
  4. hahah menije super upoznao sam cedance i member sam!!!

    OdgovoriIzbriši