Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

četvrtak, 15. srpnja 2010.

Club Penguinu je kraj???:(

Na Lenčovom blogu sam pročitao da je u serveru Abominable bila panika.Puno pingvina je otišlo u Boiler Room.Govorili su da pingvini gube iteme i coinse.Više informacija na http://lencocphrvatska.blogspot.com.Napišite mi komentare što mislite:˝Da li je to istina ili nije?˝

Broj komentara: 13:

  1. Ne mislim da ne, objavili bi na blogu da je

    OdgovoriIzbriši
  2. slažem se sa anoimnom jer ja ne gubim ništa!

    OdgovoriIzbriši
  3. učinis mi uslugu? ako zelis evo odi na moj blog i reci dal ti se na mojim postovima vidi olovka?????

    OdgovoriIzbriši
  4. ok jer ta olovka znači da se može nešto dodati u tekst.

    OdgovoriIzbriši
  5. dođi mi na blog imam novi dizajn i stavio sam si jednog smješnog smaila! možes si ga napraviti da na internetu napišeš smail central i rediš si smaila po želji i sveaš

    OdgovoriIzbriši
  6. na tvojem blogu mi neda da kliknem na lencev blog nije nacrtani onaj epf agent nego x

    OdgovoriIzbriši
  7. ne znam zašto x,ali ja sam ti vidio blog.Super je,jesi pročitao moj komentar?Hvala ti na savjetu.

    OdgovoriIzbriši
  8. jesam ali nezz o kojem linku govoriš??

    OdgovoriIzbriši
  9. o linku http://lencocphrvatska.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši