Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

petak, 23. srpnja 2010.

Moj party!















Danas je bio moj party!Super je bilo!
Prvo smo igrali nogomet.Plavi Tim je pobijedio crvene s razlikom 17-16.JA ću istaknuti nekoliko odličnih igrača za plavi tim:Pahi8 i Bobo Smrad3.A za crvene koji su se čvrsto borili s malo igrača moram pohvaliti Tona16753 i Austriju5555.Evo slika prije partija!





Evo kako je izgledalo na utakmici.

Onda smo otišli na Ice Berg.
Pa u Dojo.
Tamo sam igrao protiv Tona16753 i Pahi8.
Pa samo poslije otišli igrati Sled Race!
Poslije smo otišli u Epf.
I za kraj smo se kupali u Hidden Laku.

Jako je bilo lijepo.Zahvaljujem svima koji su mi došli na party.Biti će još puno partya!Hvala još jednom što ste došli!

Broj komentara: 12:

  1. hvala ti sto si me pohvalio i Mr Einstein jako si dobar friend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow vidim da je party stvarno bio zanimljiv nažalost ja nisam mogao doći na njega jer nisam bio kod kuće.Sori Mr Einstein!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je bio party baš neka dobra tema fora hvala što si me istaknuo za dobroga igrača možeš li staviti vijest i za moj party pliz i meni je bio tvoj party jakojakojakojakojakojakojakojakojako dobar super da smo pobijedili i bilo je zabavno možeš li to i ponoviti!Možeš li reklamirati i moj party?!


    Pozdrav od Bobo Smrada3

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema na čemu što sam te istaknuo Ton,stvarno si super igrao.Nema veze Pixo,biti će ih još.Nema na čemu što sam ti istaknuo Bobo Smrad3 isto si odlično igrao.Reklamirati ću tvoj party.Ponoviti ću ovaj party još jednom!

    OdgovoriIzbriši
  5. to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1kada odmah mi reci!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam bio kod kuće pa nisam mogo doć,sorry

    OdgovoriIzbriši
  7. Party je bio odlican,Tko nije dosao nema veze Nesumjnam da Mr Einstein nece napaviti novi isti party uskoro.!!!

    P.S.Hvala na pohvalama...

    Austria5555

    OdgovoriIzbriši
  8. Glasujte za Najbolju hrvtasku vojsku u Club penguinu.

    Link: http://cpforum.bforum.biz/club-penguin-vojske-f6/najvojska-je-t5.htm#15

    OdgovoriIzbriši
  9. Party je bio super, drago mi je da će ih biti još. Pobjegli ste mi poslije nogometa pa vas nisam mogla naći, hehe. Malo sam tužna zbog natjecanja jer sam jako puno vjezbala, znam da je Dodo lagao jer sam prvu borbu bila u prednosti!

    Arijel

    OdgovoriIzbriši