Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

nedjelja, 18. srpnja 2010.

Party

Još jednom vas podsjećam za moj nogometni party.
Požurite se da se prijavite.
Crvenima fale na terenu:
4 braniča
3 veznjaka
Na klupi:
1 trener
1 golman
1 branič
2 veznjaka
1 napadač.
Plavima fale na terenu:
1 golman
2 braniča
1 veznjak
Na klupi:
1 golman
2 braniča
1 veznjak.
Od sudaca fale
2 pomoćna sudca
1 četvrti sudac.
Fale nam i navijači.
Zato se požurite prijava traje do 22.7.2010

3 komentara:

  1. Biti ću sudac (pomoćni). Member sam, imam zviždaljku, sudčevu majcu... Ali samo ako Einstein napraviš onaj dogovor koji smo se dogovorili na Cp hrvatska u komentarima.

    ti se učlaniš na CP forum, ja dolazim na tvoj party...

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam navijać za plave - zole

    OdgovoriIzbriši
  3. Austria5555
    Branić
    Tim-Crveni

    OdgovoriIzbriši