Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

četvrtak, 16. veljače 2012.

Pripreme za Rockhopper`s quest

Pozdrav pingvini!
Rockhopper-ov brod Migrator je nedavno pristao na Club Penguin otok. Već s početne stranice Club Penguin-a možemo vidjeti da nam Rockhopper sprema zanimljivu avanturu.


Pripreme se odvijaju na plaži (Beach), na mjestu gdje je Rockhopper pristao brodom. Dok pripreme ne završe, ulazak u  brod nije dopušten, no do tada možete igrati igru Treasure Hunt koja je postavljena uz svjetionik. Planira se kako bi pripreme mogle biti završene 24. veljače 2012. Zabavite se!

54 komentara:

  1. jedva čekam da bude dopušteno ući u njegov brod.


    ja za sada nemam ni jednog poznatog pingvina kao prijatelja.

    OdgovoriIzbriši
  2. počeo sam igrati CP tek u siječnju pa sam puno toga propustio i zato nemam ni jednog poznatog pingvna kao prijatelja

    OdgovoriIzbriši
  3. dobiti ćeš uskoro jednog! vjeruj mi,samo se potrudi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ime mog pingvina je Tuxxxy.

    hoćemo se naći u dock-u na serveru klondike?

    moj i tvoj pingvin su već prijatelji.

    OdgovoriIzbriši
  5. svaki dan posjećujem blog.

    zakon je,ustvari najbolji CP blog na svijetu!


    mailbox od tvog pingvina je pun pa ti nemogu slati postcards.


    također mi je ime tvog pingvina zakon!

    OdgovoriIzbriši
  6. prekosutra ulazim u Rockhopper-ov brod. jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
  7. kad otiđeš na svog pingvina pogledaj gdje je moj na friends.

    OdgovoriIzbriši
  8. i tvoj pingvin ima zakon outfit!

    OdgovoriIzbriši
  9. pogledao sam smješne slike,hahahaha!!!!

    jako mi je bilo smiješno kad si onom raku rekao: kaj buljiš i kad si u box dimension rekao neeeee jedite mene!
    zakon su slike, HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. čekam te i nezaboravi otići na server KLONDIKE

    OdgovoriIzbriši
  11. stavio sam te u best friends

    OdgovoriIzbriši
  12. vidio sam da imaš sve vrste pufflea

    OdgovoriIzbriši
  13. kako ti u CP kad staviš uskličnik možeš još pisati?

    OdgovoriIzbriši
  14. ako budem u igloo-u od nekih prijatelja nemoj se log off-ati

    OdgovoriIzbriši
  15. možeš napraviti party?

    OdgovoriIzbriši
  16. vidimo se sutra! bit ću na serveru klondike od 17:00 do 19:00

    OdgovoriIzbriši
  17. Drago Tuxxxy,drago mi je što posjećuješ svaki dan ovaj blog,što uživaš u njemu,ali ne mogu baš cijelo vrijeme na Club Penguinu jer imam školu :( Al' nađe se vremena :)

    OdgovoriIzbriši
  18. ok.:)
    ja ću biti na serveru klondike ova vremena:

    15:30-16:30,17:00-17:30,18:30-20:00

    OdgovoriIzbriši
  19. nadam se da će mo se vidjeti! :) =) ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. u koji ti server najčešče ideš?

    OdgovoriIzbriši
  21. ustvari bit ću na serveru klondike ova vremena:

    15:30-16:00,17:00-17:30,18:00-18:30,19:30-20:00

    OdgovoriIzbriši
  22. BIT ĆU NA SERVERU KLONDIKE OVA VREMENA:

    16:00-16:15,17:00-17:15,18:00-18:15,19:30-20:00

    OdgovoriIzbriši
  23. JA ĆU BITI:

    SERVER:KLONDIKE
    MJESTO:THE DOCK
    VRIJEME:17:00

    OdgovoriIzbriši
  24. SUTRA ĆU BIT:

    SERVER:KLONDIKE
    MJESTO:DOCK
    VRIJEME:16:00

    AKO BUDEŠ IMAO VREMENA DOĐI

    OdgovoriIzbriši
  25. AKO TI TO VRIJEME NE ODGOVARA TI RECI KADA,U KOJEM SERVERU,NA KOJEM MJESTU ĆE MO SE NAĆ.

    OdgovoriIzbriši
  26. CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    OdgovoriIzbriši
  27. Slušaj Tuxxxy,jednom dođi na chat pa ćemo se vidjeti jer ti kasno dolazim zbog škole :)

    OdgovoriIzbriši
  28. ja ću se od sad svaki put potpisivati tako da znaš da sam to ja.





    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  29. u redu,i da chat je chat box ;) i nemoj toliki razmak molim te raditi nego ono poslije komentara ;)

    OdgovoriIzbriši
  30. zaboravio sam napisati ime

    OdgovoriIzbriši
  31. ok,možemo popričati na chat box-u ali,moram znati kad.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  32. znaš da je jedan čovjek mihovilu rekao da je glup,mihovil je rekao da ne vidi razlog zašto mu govori da je glup. i ja bih to rekao. taj čovjek mu je rekao ovo:Mihovil,ti si glub nista ne kontas.to mu je rekao kad je mihovil našao cadence.ne razumijem zašto mu govoi da je glup. ako je naša cadence trebao mu je reći: bravo!
    ja sam rekao bravo.
    samo sam ti htio reći da se taj čovjek ružno ponašao.
    vidio sam da si ti sreo sve poznate pingvine,zato ti sad čestitam toliko puta koliko ima tih poznatih pingvina. ja sam zaboravio koliko ih ima.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  33. duga poruka gore je li?
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  34. vidio sam da piše neki naslov: Pazi se,Arijel!
    tko je ona i kako se zove njezin blog tako da vidim je li doista tako jadan blog.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  35. ako bude trebalo i ja ću ju možda poniziti na njezinom blogu.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  36. baš šteta,moj pingvin je propustio puno free itema,pinova i puno ostaloga. ali sam sretan što sam našao nekoliko ljudi iz hrvatske, mislim pingvina iz hrvatske.
    ja idem spavati. sutra je veliki dan.zato što ću ući u Rockhopper-ov brod. pitam se šta li je donio ovaj mjesec.možda se vidimo sutra tu ili na chat box-u.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  37. ti više ne pišeš na blogu Vivo Pandanda? znam da je to tvoj blog.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  38. 43 komentara! ŁoŁ :D

    OdgovoriIzbriši
  39. 44 komentara!
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  40. -Čuj,ja više ne pišem Vivo Pandanda jer sam prestao igrati.
    -Arije je prestala bloggati i to je bilo prije godinu dana
    -Oko ovog prostačenje je da sad imamo(ja)neke "probleme" koje pokušavam riješiti
    -45 komentar,morali bi do pedeset ;)

    OdgovoriIzbriši
  41. na cp-u rockhopper se vraća i odlazi,a na pandandai se zing ballyhoo vraća i odlazi.
    44 komentara!
    Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  42. 47 komentara!
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  43. 48 komentara!
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  44. 49 komentara!
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  45. 50 komentara! i evo,stigli smo do pedesetog komentara,kao što si rekao da bismo mogli.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  46. Dobro dosta toga,ovaj post je oborio ECP rekord u komentarima uz malo pisuckanja i svašta toga,to je supp :)

    OdgovoriIzbriši
  47. ja znam rockhopper-ovu šifru.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  48. danas sam postao tour guide
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši
  49. ako budeš imao vremena organiziraj party.
    -Tuxxxy

    OdgovoriIzbriši