Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

nedjelja, 12. siječnja 2014.

Party post

Bok svima! Kao što znate,jučer smo Lenčo i ja imali party! Bilo nas je 8-9 ali ja sam u potpunosti zadovoljan jer je ipak to bila subota navečer. Lenčo naravno nije došao,ali nema veze,bilo nam je veselo i zabavno na party-u. Party je trajao 45 minuta,da puno ne duljim,evo nekoliko slika sa party-a:
Najprije smo bili na Ice Bergu:
I na Ice Bergu smo povikali onu poznatu izjavu Skater Difty-a:"Mile":
Usput,na party je na kratko došao i moj prijatelj sa Twittera Dadted.
Nakon Ice Berga,bilo je vrijeme za Card Jitsu:
I odigrali smo nekoliko puta Card Jitsu međusobno:

Nakon toga smo se "preselili" na Ski Hill i igrali se Sled Race:
I na kraju smo se oprostili u mom Igloo:
I to je to! Želim se svima zahvaliti koji su došli na party i onima koji su pokušali doći! I usput,želio bih se ispričati za slijedećih nekoliko mjeseci u kojima ne ću stići pisati postove na ovom blogu zbog škole. Umijesto mene pisat će autori ovoga bloga:Fico,Felipe Vii i Marina Cro. Eto,ako se s nekima više ne čujem do proljetnih praznika,želim svima sretno u školi i nadam se da ćemo se uskoro čuti! ;)
~Mr Einstein4

Nema komentara:

Objavi komentar