Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

nedjelja, 26. siječnja 2014.

Club Penguin- Novi Forest i Ski Hill!

Bok pingvini!

U četvtrak Prehistoric Party je došao, a s njim i neki novi updatei... Forest i Ski Hill su renovirani! ;o Pogledajte njihov novi look dolje... Hm. možda bi mogla s ovim čekićom malo popraviti dizajn foresta? ;)
A Ski Hill čak izgleda i bolje, što me na neki način iznenadilo...

Moje osobno mišljenje o ovim sobama je da su O.K., samo mi otpala stabla u Forest baš i nisu nešto. Drago mi je da se Forest napokon renovirao, pošto iskreno stari look i nije baš bio good-good za ''Forest'' ;P. Evo moje ocjene za nove sobe (XDD)
Forest:8.5/10
Ski Hill: 9/10

A sada jedno pitanjce; što VI mislite o novim sobama? Ja mislim da su super.

Ostavite vaše mišljenje u komentarima!

Do sljedećeg puta, pozdrav!

~Marina Cro

Nema komentara:

Objavi komentar