Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

ponedjeljak, 5. rujna 2011.

Početak škole

Bok svima!Ovdje ECP tim.Nama(ECP timu)je počela svima škola jer smo iz Zagreba.Obaviještavamo Vas da zbog škole nećemo tako brzo kad dođe vijest napisat post.Potrudit ćemo se što brže napisati post kad stigne vijest o Club Penguinu.Svi ćemo pisati kao po ljetu,
Director of GPESIA(GP ili Mikrosoft178)-EPF
Pingvinek93-Card Jitsu,Sneak Peakov
Plavko008(Pingvin17182)-party-i
Dj Kiko(Ecirieco1)-Ligin Screenovi,novine i stampove
Mr Einstein4-Sve ostalo
Eto,nadam se da ćete nas dalje pratiti,komentirati i dolaziti na chat i podržavati nas.
To je to.
Pozz!
                                         Vaš ECP tim

Broj komentara: 8:

  1. Molim te mr . einsteine stavi još kojih kodova za odječu , bezveze mi je što samo memberi mogu imati odječu , znaš li za neke papuče ( mislim za kod UNLOCK ITEMS ONLINE )

    unaprijed hvala
    P.S. inače moj je pingvin star tri godine a za obuči ima samo neke besplatne kapice

    OdgovoriIzbriši
  2. bokte mazo pa nisu to mr-ovi kodovi

    OdgovoriIzbriši
  3. mr će kada nađe ili preko svojih veza dobije kodove objaviti na blogu
    zasad još nismo pronašli nijedan kod

    OdgovoriIzbriši
  4. slažem se s gpom,moje veze će se pokušati pronaći još neke kodove,al ne vjerujem,te kodove je disney objavio,dragi anonimo ja vjerujem da će slijedeći kod doći u listopadu,možda prije ili kasnije,ne znam dalje potrudit ćemo se ja,ecp tim i moje veze da pronađu nekakvi kod.prati blog za najnovije informacije :)
    Nadam se da te odgovor zadovoljio

    OdgovoriIzbriši
  5. sjajni steee !!!!! nema predajte mr ovo je mario

    OdgovoriIzbriši
  6. mr super pišeš postove

    OdgovoriIzbriši