Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

petak, 2. rujna 2011.

Nova ljubičasta jakna kod

Bok svima!Opet je otkriven novi kod za ljubičastu.Baš se posrećilo nama ne memberima a i membere koji imaju malo itema!Zar ne?:D
Evo,upišite kod:FREEHOOD
Ovo su upute:
1.Idite na Club Penguin
2.Uđite u svog pingvina
3.Kliknite na novčić
4.Kliknite na I have a code
5.Upišite kod
I eto!Ispast će Vam ovo:




Eto,čestitam!Sad ste dobili novu jaknu!
Eto komentirajte nešto o tome!
To je to.
Pozz!
~Mr Einstein4

Broj komentara: 14:

  1. MR CARE CARSKI
    ~Director

    OdgovoriIzbriši
  2. predobra jakna :D

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam te!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvalaaaaaaaa! ^_^

    -Tarza

    OdgovoriIzbriši
  5. jupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. jakna je pre dobra

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako samo nađeš sve to? odgovori molim te u kratkom roku.

    OdgovoriIzbriši
  8. lijepo,ja sam jedan od najpoznatijih bloggera u cijeloj hr,imam svoje veze,koje mi govore svakakve informacije,moji autori i ja da u što kraćem roku da vam pružimo što brže,zanimljive,bolje i opširnije postove o club penguinu i vijesti!to je ipak naš posao ;)
    Ako se pronađe novi za sve,ja ću vas obavijestit.Nadam se da te ovaj odgovor zadovoljio!

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala sad imam da nes obucem na sebe :D

    OdgovoriIzbriši
  10. nije teško biti najpoznatiji blogger u hr xd

    OdgovoriIzbriši
  11. jok,al teško je biti i najpoznatiji blogger i najslavniji xd teško budeš dobar

    OdgovoriIzbriši