Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

petak, 24. prosinca 2010.

Party

Pošto nismo duuuuuuuuuuuuugo organizirali party, Pahi i ja sam odlučili da organiziramo za Badnjak party!Sa sobom ponesite puno smijeha i radosti jer Vas čekamo u Božićnom raspoloženju!:-D

Tko ne može pročitati što tu piše ovo su Vam potrebne informacije:
DOMAĆINI:PAHI I JA(MR EINSTEIN4)
MJESTO I SERVER:PIZZA PARLOR I server KLONDIKE
DATUM I VRIJEME:24.12.2010 U 15:00 A ZAVRŠAVA U 16:05
SVI SU POZVANI
Molimo sve  koji imaju blogove da stave ovu pozivnicu na blog.
P.S.Sve vijesti će biti ispod ovog posta.
Dođite i Vi da uveličate ovaj party!:-D
Napišite komentar ako ćete doći! 

Broj komentara: 9:

  1. Ja ću možda doći,
    nisam siguran. Pokušati ću.
    P.S. I ja organiziram party, više informacija na:

    http://i62.servimg.com/u/f62/15/32/93/24/snow_p11.jpg
    TNX,
    Asterix

    OdgovoriIzbriši
  2. bok mogu li ja doći? mr einstein4 supe si hvala z one stvari. i još jednom super si :D jesam li smio komantirati?

    OdgovoriIzbriši
  3. @Aserix01 naravno Asterix,objavit ću tvoj party!
    @Naravno Pingvinic2 da možeš komentirati,i naravno možeš uvijek doći nema problema za one stvari!

    OdgovoriIzbriši