Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

četvrtak, 30. prosinca 2010.

Moji susreti s poznatim blogerima

U ovih mjesec dana ili više susreo sam različite blogere.
1.Saraapril koja je Pahiju i meni poslala postcard.
2.Monchohco,kojeg sam vidio na njegovom party-u,koji mi je poslao postcard:

3.Ninja O Darka kojega sam vidio u Oysteru,koji mi je poslao postcard:

4.U isto vrijeme kao i Ninja O Darka,Mimo777 i Lebrona Jr 23,ali mi je samo Lebron Jr23 poslao postcard:

5.Danas sam vidio Pingu Ninja2,u Blizzardu i poslao mi postcard.





6.A sad sam vidio Sliddoa i uslikao sam ga:

Pa ima još nekoliko poznatih blogera kao 
 Riffy koje sam vidio,ali opet sam zaboravio uslikati!
P.S.Prije nekoliko dana sam vidio Jmanna93,ali mi je pobjegao kada sam ga uslikao.
A moj prijatelj Plavko je vidio i  Jmanna93 i Chrisdog93!:O
Čestitam Plavko želje su ti se ispunile
Napišite mi komentar!

Broj komentara: 16:

  1. Bok Mr.Blago ti se vidio si Mima.Možeš li mi reći u kojem je serveru bio?
    P.S.Pre dobar blog!
    Pixo

    OdgovoriIzbriši
  2. Bok Pixo,kao što sam napisao u postu opet ponavljam.Mima,Lebrona i Ninja O Darka,Slidooa i Riffy a i puno poznatih blogera,vidio sam u Oysteru.
    P.S hvala ti za pohvalu!

    OdgovoriIzbriši
  3. omG pa ti si vidio Mima! Ja bi najrađe od svih njih vidio mima... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja nisam mogao vjerovati kje sam sve blogere vidio.:-D

    OdgovoriIzbriši
  5. koje si ti sreče ,ni neznaš što bih ja dao da nađe toliko slavnih bloggera......

    OdgovoriIzbriši
  6. lol.Ja sam išao ono kao bezveze po serverima i ono u tpwnu piše mimo777...

    OdgovoriIzbriši
  7. Strašan! Ja ne mogu vjerovati da si upoznao Mimo777, Ninja O Dark i LeBron Jr23 I Saraapril! Awsome blog! držati Internet gore.

    OdgovoriIzbriši
  8. prestani prostačit anonimni i ovaj post je cool

    OdgovoriIzbriši
  9. super ali ja sam vidio chrisdoga93 još prije taj je najbolji

    OdgovoriIzbriši
  10. @Bobo Smrad 3e cool Bobo,meni treba da vidim još Chrisdog!Cool!Hvala i anonimnog sam izbrisao.
    @Pixie Duust84 thank you!

    OdgovoriIzbriši
  11. wow i ja sam vidio par
    Chips45
    5x09
    Dandan...
    Dodokocecphr.blogspot.com
    sve je tu
    Vaš dodokoce

    OdgovoriIzbriši
  12. ja sam vidio samo Cb Hra i bubala. nikog drugog (:(



    Perooo1

    OdgovoriIzbriši
  13. nemoj biti tužan Perooo1,jednom ćeš ih vidjeti.

    OdgovoriIzbriši
  14. A dobro :D i ja sam vidio bubala i cbhr i saraapril i to je to :s

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitam Plavko!Vidio si Jmanna93!Želja ti se ispunila:DD

    OdgovoriIzbriši
  16. bolje stavi drugo ime za naslov. predlažem ti moj susret s poznatim blogerima jer poznati pingvini su rokhoper cadenca...


    perooo1

    OdgovoriIzbriši