Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

petak, 30. kolovoza 2013.

Party post

Bok svima! Danas je,kao što znate,bio Lenčov i moj party. Nažalost,Lenčo je kasnio 15 minuta a tada nas je bilo najviše čak 17 ili 18 u Stadiumu! Jako sam zadovoljan s party-em,mislim da smo se svi odlično zabavili i party je trajao skoro više od 1 sat. Evo slika sa party-a i njegov opis:
Dakle,prvo smo bili u Stadiumu,spuštali se sa tobogana i plesali:
Onda smo otišli na Ice Berg:
U međuvremenu nam se pridružio Lenčo i počeli smo diggati Ice Berg:
Onda smo otišli u Ski Hill i igrali Sled Race ali nažalost ja nisam uspio igrati jer mi je nešto Club Penguin laggao,pa sam samo sa ostalima plesao:
Poslije smo otišli u Lenčov igloo:

Potom smo otišli u Dojo da igramo Card Jitsu:
Onda smo otišli plesati u Night Club:
Onda smo "odletili" do Pizza Parlor:
Pa smo krenuli surfati u neobičnim kostimima,koji se Vama najviše sviđao?
Onda smo otišli trčati na cestu isto tako u kostimima voća:

I za kraj smo svi ponovno otišli na Ice Berg:
I eto,tako nam je i završio party kao zadnji party preko ljeta u Cp Hr. Želim se svima zahvaliti što su došli na party,nadam se da Vam se svima svidio. Bilo nas je isto puno na chatu i puno smo se šalili. Najavljujem da ćemo opet napraviti tako dobar party preko zime! Hvala još jednom i vidimo se!

~Mr Einstein4

2 komentara: