Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

utorak, 28. kolovoza 2012.

Od sada i na Facebooku!

Dragi čitatelji i pratitelji ovog bloga, u ime svih članova ECP-a vas obaviještavam da nas možete pratiti i na Facebooku! Razmišljali smo već o toj temi, pa smo odlučili da vas obavijestimo! Možete nas lajkati ovdje . Dakle, da nastavim, na Facebooku ćemo  Vas obaviještavati o svim novostima na Club Penguin-u o party-u,možemo i pričat tamo tko ne stigne biti na chatu. Dodat ćemo i Facebook pod "Pratite nas".
Eto,nadamo se da ćete nas lajkati!

~Mr Einstein4 i ECP tim

Broj komentara: 13:

  1. omg, pa znam da nisam više vaš član, baš zato bi trebali maknuti moj dizajn i staviti svoj, a ako nećete, vratite mi credits

    OdgovoriIzbriši
  2. btw dizajn ti nisu samo header i footer

    neznam što si mislio reći kad si napisao na svojoj facebook stranici: "Novi dizajn na blogu! +Novi header! :D" - Nisu li Header i Footer jedino što si promijenio, čemu onda +Novi header?

    OdgovoriIzbriši
  3. Mihovil,uz poštovanje tvog truda oko bloga,nećemo ništa promijeniti jer si nas napustio bez pozdrava i to DVAPUT,uprsko si mi dizz i pola stranica je bilo pokvareno pa sam ja popravljo i obriso si nam pokusni blog,nije nešto važan mi taj blog al nam je trebao. Neću više se javljati na tvoje komentare i tvoje mailove da maknem dizajn,sad probaj se obratiti Ivjaku koji ćete ubit ili GP-u,iskreno BRIGA NAS JE...

    OdgovoriIzbriši
  4. Mihovile ako imas petlje javi mi se!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jer nemas mozga,header i footer su grafike,novi dizajn ce doci sa vremenom na vrijeme.Mr se izmucio popravljajuci stranice.Stoga ostavi nas na miru!

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitam na brisanju mog komentara, ivjak se uplašio, javljam ti se opet xD ako i ovaj ne obrišete

    OdgovoriIzbriši
  7. Kojeg komentara sinko?Ja sam autor, nisam administrator?Sad si dokazo da si budala

    OdgovoriIzbriši
  8. nisam rekao da si ti obrisao komentar, znaš ti čitati O.o ima zarez

    btw admin opet obrisao moj kom

    OdgovoriIzbriši
  9. rekao bi ti meni "sinko" kad bi se našli na ulici

    OdgovoriIzbriši
  10. Mihovile, produzi mi membership :)

    -Noa

    OdgovoriIzbriši
  11. lol, zašto si ti ne kupiš? ja te ni ne poznajem xD

    OdgovoriIzbriši