Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

četvrtak, 12. travnja 2012.

Novi Igloo katalozi

Bok svima! Stigli su novi Igloo katalozi! Evo ih:
Furniture Catalog:

Igloo Catalog:
 
P.S. Navečer Field op
~Mr Einstein4

Broj komentara: 8:

  1. mr einsteine4... Ja sam sada član ovog bloga.Kako da sastavim novi post?

    -Ivo10003

    P.S. plz mi odgovori!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragi Ivo,ovo sa članovi bloga su ti pratitelji bloga,na ovog blogu je 55 članova tj,pratitelja koji su ajmo reći na neki način lajkali blog ovo sa članovima ti je ko lajkovi na facebooku,kako bi postao autor ovog bloga trebao bi dobiti mail,itd...

    OdgovoriIzbriši
  3. kako si dobio mail,kada ti nitko nije poslao???

    OdgovoriIzbriši
  4. mr einstein4 saznao sam 3 nova koda. 1 za odjeću:mmcode12,a druga dva za coinse: mmcode11 i mmcode13!

    OdgovoriIzbriši
  5. dragi Ninja12354 zahvaljujemo se na informaciji i to ćemo dodati pod kodovi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. pa imam profil na gmailu i na hotmailu a onda mi pošalji mail a i pre cool su ti smiješne slike

    -Ivo10003

    OdgovoriIzbriši