Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

petak, 27. siječnja 2012.

Underwater party

Pozdrav pingvini!

Cijeli Club Penguin je zahvatila voda - to je znak da je došao Underwater party! Sve je posebno uređeno i spremno za zabavu! Ovoga puta možemo pronaći tri besplatne stvari, a pingvini članovi mogu istražiti misteriozni podvodni labirint...

Prva stvarčica se nalazi u pristaništu brodova (Dock) - besplatna pozadina. Kliknite na sav otpad te ga tako pokupite i dobit ćete pozadinu.


Druga stvar se nalazi na plaži (Beach), takozvana "teška kapa".


Treću stvar možete dobiti samo ako ste member. Morate riješiti podvodni labirint. Pred vama je velik izazov, ako ste member - pokušajte. Ako uspijete, dobit ćete podvodno odijelo.


Nadam se da vam se party sviđa. Sretno u potrazi za poznatim pingvinom Rookie-em!


~Mihovil

Broj komentara: 7:

  1. Mihovile, dobar post, samo imas malu greskicu: plaza je Beach, ne Dock :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oprosti, zabunio sam se. Napisat ću Beach.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav ja sam ovdje novi počeo sam malo prije igrati cp.mislim da je ovo najbolji cp blog, a sviđa mi se ovaj post

    OdgovoriIzbriši
  4. e einstain,neka neko pokaže underwater maze,to je cool(ja ju riješio)

    OdgovoriIzbriši