Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

ponedjeljak, 19. prosinca 2011.

Novi dizajn

Bok svima!Možda ste u zadnjih nekoliko dana primijetili da smo malo osvježili neke stranice kao:Kodovi,o autorima i što je puno bitni je skoro smo sve stare trackere uklonili i stavili nove koji su puno bolji.Možemo Vam sad reći da smo stavili potpuno novi dizajn na kojem smo eksperimentirali skoro više od mjesec dana.
Nadamo se da Vam se sviđa!
~ECP tim

Broj komentara: 7:

  1. Vi na ovome eksperimentirali mjesec dana XD tu se nema što eksperimentirati... Vjeruj mi, pro sam za html i css i ovo mogu napraviti u sat vremena. Pokušajte napraviti nešto bolje, ovo baš i ne izgleda super. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. 1.Ajde nam reci što fali ovom dizajnu
    2.Ajde ti to napravi u jedan sat,to ti ne ide sve u dizajner predlošku nego u css-u i html-u,probaj postaviti footer i header,napravi novi header,napravi navbar kad si početnik,napravi novi banner.Nećeš ti to u 1 sat napravit,vjeruj mi,još kad hoćeš imat dobre ocjene i još piši postove

    OdgovoriIzbriši
  3. haha misliš da ja neznam za html i css ja UOPĆE NE koristi predložak pogledaj malo blogskins pa mi se javi. Uostalom, sve je pomalo zgurano i neobično. Navigacijska traka ti je bezveze mogao si barem stavit da se sličica potamni li posvijetli prilikom dolaska kursora na sličicu... OK zalijepio si nešto na podlogu headera i footera ali to bi se moglo uredit u gimpu ili nekom boljem programu... Pozdrav, nisam te htio uvrijediti. Postovi su ti odlični bez pogovora. Samo sam htio reći malo toga za dizajn Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. ~Mihovil-Dragi Mihovile,ispričavamo se zbog ljutnje Mr Einstein4-a,zato što je on već danima loše raspoložen i umoran.Danas će Mr Einstein4 i GP zajedno napraviti bolji dizajn,bolji navigation bar i sve ostalo poboljšati.Nadam se da će ti se svidjeti!
    ~Kiki-Zahvlaljujemo se Kiki na komplimentu!:D

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja se ispričavam zbog burnog reagiranja. Nisam vas htio uvrijediti. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro je Mihovile,nadam se da ti se sad sviđa dizajn ;)

    OdgovoriIzbriši