Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

ponedjeljak, 21. ožujka 2011.

Slike s party-a

Eto,Mario i ja smo imali party.Meni je bilo jako zabavno.Najviše pingvina je bilo na ovom party-u.Čak 15!:D
Prezakon je bio party!:D
Hoćemo malo na slike?
Ajmo!
Ja sam nekoliko minuta zakasnio pa se ispričavam zbog kašnjenja.
Prvo smo bili na Ice Bergu:











Pa ih je još nekoliko došlo.










I tako smo se zabavljali:




Pa smo kratko otišli u EPF.



Pa smo išli na kupanje u Hidden Lake:



I poslije toga otišli igrati Sled Racing:
Evo jedne slike:



I poslije toga smo išli igrati Card Jitsu.Ja sam igrao 1.protiv Mikrosofta alii on je izgubio:
Onda Pahi vs ja:
Možda je ovdje dobio jaču ozlijedu,xD
Tako sam i njega pobjedio:




Onda Pingvinek vs ja:
Na ovoj slici je on odletio u nedogled,xD
Ali i njega sam pobjedio:




I za kraj smo išli u Lighthouse da nam se vrati stara dobra Penguintallica:



Kako smo rockali.I za kraj smo počeli svi lupati po klaviru,a to su bili:Yellow Karlo,Tony i ja.A skoro se i razbio!xD



I to je bio kraj.Želim se svima zahvaliti koji su došli na party!Hvala još jednom i želio bih Vam dati jedan tip,a to je da će uskoro opet novi party!Više informacija 24.3.2011.
Pozz!!

Nema komentara:

Objavi komentar