Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

subota, 1. siječnja 2011.

Moj susret s Flap Jackom

Pozdrav svima,danas sam upoznao jednog cool blogera a to je Flap Jack7.Nakon nekoliko minuta Flap Jack i ja smo se dogovorili da se nađemo u Klondiku u Townu.Uskoro mi je postao Flap Jack buddy.Super mu je blog i htio bih da ga posjetite i postanete mu sljedbenik na:flapjack7scpcheats.blogspot.com












Vidimo se do slijedećeg posta!:-D

Broj komentara: 5:

  1. Eto, sretan sam ali ne toliko zbog flap jacka nego zbog tonya xD. Ponosan sam što vam ide i što radite tako poznate i super blogove! Ponosan sam na svoje drugove Hrvate :P :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala,jako me obradovao tvoj komentar.Nadam se da ćeš i u buduće mi pomagati savjetima i biti dobar i drag prijatelj i suradnik.xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno da hoću :D Jer što bi ja bez vas... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne smeta što sam anoniman jel? - Tony
    Flap ti je cool :) radim blog s njim iako ga više ne radim jer sam hakiran hehe.. Al dobro svršit će i ovo :)

    OdgovoriIzbriši