Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

utorak, 24. kolovoza 2010.

Stigao novi Filed Ops!


Pozdrav svima,danas je stigao novi Filed Op.Kako bi ste ga riješili slijedite ove upute.
1.Idite u Epf.
2.Pročitajte misiju
3.Idite u Lighthouse i stanite gdje sam ja.
4.Zazvonit će Vam telefon i javite se.
5.Onda od igrajte igru Memmory!:-)
Kada je riješite dobiti ćete medealju za vaš trud.
Čestitam riješili ste 11 Filed Op.
Idite na vaš Spy Phone i kliknite Elite Gear.I kliknite Tactical.Tamo se nalazi cool odjeća!
Šteta što je sve za Membere:-(. Nadao sam se da će jedna stvar biti za ne membere.
A kada se vratite u EPF možete pogledati film.(Kada kliknete na TV)
A kada 10 pingvina popune sve stolice oko stola počinje tajni film.Prikazana su 3 filma.Evo što sam ja uslikao.

1.dio filma
2.dio filma
3.dio filma
Baš je fora.Napišite mi komentare kako Vam se to čini i što vi mislite o ovom tajnom filmu?

2 komentara: