Dobrodošli na Einsteinov Club Penguin,Vašu #NO1 stranicu za Club Penguin vijesti. Ugodan dan!

nedjelja, 27. lipnja 2010.

PARTY!


Danas je Grovepeng organizirao svoj prvi party u četrnaest sati.Bilo je zabavno.Upoznao sam puno novih prijatelja.Došli su i moji prijatelji Pahi8,Orsat,Ton16753 i drugi.

Broj komentara: 5:

  1. Bok!Moj pingvin se zove Orsat.Ako ti treba pomoć oko bloga ja sam uvijek tu!!

    Lenčo

    OdgovoriIzbriši
  2. Bok!Ja sam Pahi8.Vidio sam da si bio tužan jer si izgubio svog crvenog puffla:(

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala što ste mi posjetili stranicu.Ne treba mi još pomoć Orsat.Ali kada će mi trebati reći ću ti.

    OdgovoriIzbriši
  4. bok ja sam bega girl1 vido sam također da si na partyu bio tužan ali i ja sam često tužan do sad nisam znao za tvoj blog ali na grovepengovom sam vidio pa sam ga obavezno posjetio puno pozdrava

    OdgovoriIzbriši